Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

rupa2nya HARI NI baru aku kenal..........

pagi ni aku dah didatangi regular customer akuh... blogger Tuan Din dan dia jgk lah 1st customer utk pagi rabu yg indah nih....die dtg ape lagih mesti nak botak... aku plak time tuh tgh syokk dgn FB...baru on9 katakan..
hahhh.. di situ lahh

tp mmg hobi aku pun kalo boring n xde customer..muahaha ;))
sedang die menuju masok...
 aku: nak botak la tuh....hahh duduk je..' (bangun dgn penuh kemalasan)
tuan din: ye la..ape lagi..rambut pom dah tegak nih..
then, start lah keje aku...mula2 wash duluh...mulut smbil brckap xbrenti..(maklum lah mcm abg dgn adik) mcm2..sampe lah die intro pasal blog die..bla..bla..bla...
tuan din: meh jap agi abg di tolong....senang je
aku: ye ke nih...nt kang aku ni xmemandai nk guna kang..
tuan din: xpe la cuba dulu....
setel la hal rambut segala nya..rambut pom da xde..licin memutih..aku tgok comel pulakk..kan..alahaii..;)) ok la aku ajak die masok ke belakang kunun2 bilik PC lahh... start la koje..tengok la aku ni mula2 dgn muka blur..tp bkn aku xpena tgok pon..cth Hanis Zalikha punye..blogger popular kan..tuan din pom mula lah ajar itu ajar ini kann..dah mcm ngerti sket tuh aku gtau..
aku: ok2 da ngerti.....heheehehe..
tuan din: hah bagos..buat la ape patot..ok
dgn bangga nye aku mengganggukkan kepala berkali2 tanda suka...haha..n then, inilah dia..start la sket2...aku pom bkn senang nk stay lame2 dpan PC ni kan...sambil koje la katakan...kjap ada customer kejap ada customer...naseb lah blog aku ni yang mula di 'create' kan oleh Abg Din si blogger hensem....;)) rupa2nye hari ni baru aku kenal apa itu Blog...haha..mcm lawak jgk lah! budak kampung kann..

2 comments:

Tuan Din said...

Tahniah2.. selamat terjun ker dunia blog!!!
abang 1st follower... bak singgit!

:: zullaikha :: said...

tq....btw makkdik bkn free sgt pon kan...psal upah tuh tggu diskaun rambut lah..ha~