Monday, January 31, 2011

MOOD CANTEKK.... ;)

holla...da lame xupdate blog ni yg WALAUPON kurang sambutan...hahaha..;))..ye la kan...dgn masa nye..dgn kealpaan nye...dgn mslah nye...blog pom bukan benda yg penting..rase mood dtg on..mula la rajin lepas belek-belek..lpas tu gatal nk mnulis.....

hmmm dan hari2 yg berlalu tersgt lah indah.....alhamdulillah..
yg msalah msalah lah...tp itu biasa..lumrah org kata kann...tp saje buat mslah..yg org lagi teruk tu ada kite rsa n tau.....bagi aku hari2 yg dtg dan yg dilalui mematangkan aku...dgn siang berubah mlm...jam sntiasa berdetik...

dan skarang perkara baru yg perlu aku lalui lagi...adalah 'ibu mengandung'...wowoww....
YA aku mengandung....dan ini adalah rezeki plg indah utk aku bersama suami utk Tahun 2011  nih.... 
perancangan yg org kata xdiduga2..syukur pd TUHAN s.w.t..harapan yg mnjadi knyataan jugak......
setelah 6bln+ brkahwin....dan yg paling dirancang jugak utk ingin 'baby girl'....hehee..insyALLAH
skrang baru lagi.....8mggu lebih..yg paling penting skarang menjaga ksihatan dri sndiri......
loya2 mual2 ngada2 aku xpayah dicakap laa....

skarang da mula rindu dgn msakan2 mymom dah..YA ALLAH......haiii jaohnyee ibuku....nak nangis2..
tp raya cina nanti nakkkk balik klate...jumpe myZarith myIbu....moga2 hilang rasa rindu dan sayu aku nii....
nk stop dulu sebab dah sebak.......

4 da next..ada masa ada la entry baru nanti....