Sunday, November 16, 2014

EHHH.. ADA LAGI BLOG rupa rupa nya.. haha

Assalamualaikummm.. w.b.t



Amboih...lama sangat tinggal blog ni. Ada readers lagi ke tak ni?! 

HELLOOOOOOOO~~~~ *menjerit*


HELLOOoooo *bergema*


Hello.... *gemaansemakinperlahan*

Sigh. 


Okay paham. Berblog sorang sorang ajelah.

Hahh tuu diaaa.. berzaman dah rupanya entri yg sblm ni.. SETAHUN LEPASSS ??!! cepat nyaaa masa berlalu yee.. ya allah.. setahun demi setahun.. dgn macam2 hal dlm kehidupan ni kita lalui.. ada masam ada manis ada pahit.. masin lupa ada ke tidak.. hehe..

apa entri yg sblm ni pon dh xde dlm kehidupan skrg dah.. dah x sama langsung pon.. tp anak ada.. bertambah ke ?? Sama tang tu jugak.. belum lagi belum lagi.. hehe



Konon2 berblog la nii.. zaman skrg ni zaman kalutttt sgt.. sempat ke..... kdg nk sign in balik pon password x hengat. Dlm kepala duk save bnyakkk lagi benda2 lain. (Pdhal semua x hengat) suka hatii lah.. tp bila on ni mesti nak menulis kann.. dengan henpon pon jadik ni. Henpon samsung je ponn ! Org lain Iphone.. 5, 6 bagaii... kita ? Asal bolee aje.. 😊 semua benda aku hentam guna henpon ni.. laptop ada malas nk on buka ttup lagi. Nak mngadap depan tu. Baik mengadap 1 alah ni je kan.. xtau bole. Cuba je pon ni..



Smbil menunggu customer masuk salon ni.. smbil2 lah jugak aku menaip kat sini. Mata smbil melihat si bongsu Zahra sedang melayan mood nak poo poo.. hehe. Smbil fikiran mcm2, itu & ini..  kalau lah bole refresh ke buat antivirus ke.. kan.. mcm semak la kdg. Ni nasib x migrain.. hehe

Ok laa nk stop dulu.. mgkin next entri nnti nak cari mood yg baekkkkk utk mnulis. (MUNGKIN). bnyak lagi niii hal2 lain kena setel.. bisnes sendiri mungkin.. dugaan kesibukan x habis2..



Muahh muah muah kat sini.. sbb berjumpa kembali ! Hah. Yg dulu berkulat yg skrg ni pon sama.. stahun skali mnulis masuk sini.. apa2 lah.. tatataaa😘🙌💇